Vi søker planlegger/ storkundeselger

Conluo Facility services AS ble startet i 2009. Bedriften har 2 datterselskap og til sammen har vi nå 170 medarbeidere og omsetningen i 2021 vil bli på 70-80 millioner kroner, avhengig av hvordan pandemien utvikler seg. For øvrig har vi svært sterk økonomi og rates i toppsjiktet, ISO-9001 sertifisert, Miljøfyrtårn, medlem av NHO Service, tariff-avtale og hele 4 Gaselle-diplomer. Vi har fokus på medarbeider-utvikling og et planlagt utdanningsløp for absolutt alle ansatte. Til slutt kan vi føye til at vi sikter mot å være den mest ambisiøse bedriften i bransjen.

Vi søker nå en ny kollega som skal være planlegger/storkundeselger:

Vi kan tilby:

  • Konkurransedyktig lønn
  • Bransjens mest spennende team/arbeidsgiver
  • Du vil inngå i vårt 4 personers salgsteam
  • Jobbe på konsernnivå
  • LEAN-kultur
  • Pga vår størrelse vil du oppleve høy grad av fleksibilitet
  • Vi satser hardt på våre medarbeidere
  • Bli en del av et team som vokser raskt
  • Fleksibilitet til å få til det du mener skal til for å vinne anbud og konkurranser
  • En god dose sosiale tilstelninger.

Vi søker deg som:

  • Vet hva som skal til for å vinne anbud, men er noe frustrert fordi du ikke blir lyttet til.
  • Har et nettverk av potensielle kunder som du først og fremst kjenner innkjøpsrutinene og kontaktpersonene til, slik at vi får en større base å gjøre oss kjent hos, for så å bli invitert på ikke-åpne anbud.
  • Gjerne har INSTA-nivå 4
  • Gode Excel-ferdigheter
  • Evne til å tilpasse og endre Excel-maler.
  • Er systematisk i din arbeidsmetodikk.
  • Vant til å lese store anbudsdokumenter i bransjen
  • Gode engelsk-ferdigheter

Søknad sendes til

post@conluo.no innen 12. mai 21

Ytterligere opplysninger hos Trond Kjetil Fredstad, tlf 92 83 11 33 epost: trond@conluo.no

Vi ønsker å være fremoverlente og skal hele tiden være blant de første i vår bransje til å ta i bruk ny teknologi. Dette dreier seg for eksempel om digitalisering av rutiner og prosesser samt robotisering av arbeidsoppgaver.