Lunsj på Døra passer oss helt perfekt

Lunsj på Døra passer oss helt perfekt

Ørn Software i Moss har fått Lunsj på døra i noen uker nå

Vi snakket med Jon Espen Bekkhus hos Ørn for å få vite litt mer om hvordan maten vår blir mottatt.

Hva var det som fikk dere til å bestille Lunsj på Døra?

Vi trengte rett og slett en lunsjordning. Det var tungt å fly ut å kjøpe mat til alle sammen hver dag. Vi ville gjerne ha bra mat rett på døra.

Hva spiste dere før og hvordan foregikk det?

En av oss gikk ut til en av de lokale butikkene her og kjøpte enten bagetter, eller vi gikk på den lokale dagligvaren og kjøpte brød og pålegg.

Mellom klokken 10 og 1030 kommer Conluo-bilen hit hver dag. Den ferdige maten blir plassert på spisebordet av sjåføren. Det passer helt suverent. Vi spiser som regel kl 11.30, selv om noen foretrekker å spise lunsj allerede kl 11. Hvis det er varmmat, så er den også fortsatt rykende varm. Det er helt supert.

Hva sier dine kolleger?

Vie er 15-16 ansatte på kontoret vårt her, men vi har ganske fleksible hjemmekontorordninger. Så det varierer litt hvor mange vi er på kontoret. 

Webløsningen for å bestille/avbestille mat fungerer fint. Hvis vi ikke skal ha mat dagen etterpå så må vi bare huske å avbestille innen kl 14. Eller hvis vi ikke har lagt inn bestilling på forhånd kan vi bestille for i morgen eller så mange dager vi vil på samme webside.

Vi er kjempefornøyde med maten. Det er veldig god kvalitet på det vi får. Maten oppleves som sunn og variert og det er liksom en god balanse mellom det grønne, karbohydratene og det å bli mett.

Hva er det dere liker best ved Lunsj på døra?

Kvaliteten på maten og at det oppleves som sunt.

Porsjonsmessig er det også veldig bra. Det er ikke for lite mat.

Ørn Software AS er en ledende nordisk SaaS-leverandør innen både industrielt vedlikehold og FDV – forvaltning, drift og vedlikehold av eiendom.

“Vi skal se og tilby det
medarbeidere og kunder behøver.”

Det er ikke uten grunn at våre medarbeidere er nevnt først i vår visjon. Det er først når medarbeiderne opplever at de jobber for en arbeidsgiver som ser hva de behøver, og hjelper dem videre i arbeidslivet, at de er dedikerte servicemedarbeidere som bringer gode holdninger og serviceinnstilling til kundene de arbeider for.